
Πολιτική Επιστροφών
Πριν την παρουσίαση της διαδικασίας επιστροφών κρίνεται σκόπιμο να προσδιοριστούν οι λόγοι μιας επιστροφής, οι οποίοι είναι οι εξής:
- Επιστροφές λόγω αποστολής λανθασμένου προϊόντος από την επιχείρηση (δική της υπαιτιότητα)
- Επιστροφές λόγω ελαττωματικού προϊόντος
- Επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης του πελάτη για το προϊόν που επέλεξε
Περίπτωση Νο 1: Επιστροφές λόγω αποστολής λανθασμένου προϊόντος από την επιχείρηση
Στη συγκεκριμένη περίπτωση η επιχείρηση αναλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών και υποχρεούται να αντικαταστήσει το λανθασμένο προϊόν με το προϊόν που επέλεξε ο πελάτης. Δεν υπάρχει κάποια επιβάρυνση στον πελάτη.
Ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ειδική φόρμα επιστροφής. Στη συνέχεια θα αποσταλεί email στον πελάτη με οδηγίες παράδοσης του προϊόντος στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική) και επίσης θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του. Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν, όπως το παρέλαβε (χωρίς την έλλειψη συμπληρωματικών αγαθών/ εξαρτημάτων όπως η συσκευασία κ.α.). Τα έξοδα μεταφορών επιβαρύνουν την εταιρία και όχι τον πελάτη στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Η αναγγελία της αντικατάστασης μέσω της συμπλήρωσης της ειδικής φόρμας επιστροφής, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.
Ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ειδική φόρμα επιστροφής. Στη συνέχεια θα αποσταλεί email στον πελάτη με οδηγίες παράδοσης του προϊόντος στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική) και επίσης θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του. Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν, όπως το παρέλαβε (χωρίς την έλλειψη συμπληρωματικών αγαθών/ εξαρτημάτων όπως η συσκευασία κ.α.). Τα έξοδα μεταφορών επιβαρύνουν την εταιρία και όχι τον πελάτη στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Η αναγγελία της αντικατάστασης μέσω της συμπλήρωσης της ειδικής φόρμας επιστροφής, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.
Περίπτωση Νο 2: Επιστροφές λόγω ελαττωματικού προϊόντος
Στη συγκεκριμένη περίπτωση η επιχείρηση θα αναλάβει το κόστος των μεταφορικών και την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος εφόσον αποδειχθεί δική της υπαιτιότητα.
Για να επιτευχθεί αυτό, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ειδική φόρμα επιστροφής. Στη συνέχεια θα αποσταλεί email στον πελάτη με οδηγίες παράδοσης του προϊόντος στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική) και επίσης θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του. Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν, όπως το παρέλαβε (χωρίς την έλλειψη συμπληρωματικών αγαθών/ εξαρτημάτων όπως η συσκευασία κ.α.). Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος. Σε περίπτωση που αποδειχθεί (στο 90% των περιπτώσεων αποδεικνύεται η ελαττωματική φύση του προϊόντος) τότε μέσα σε διάσημα 10 εργάσιμων ημερών πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης κατά την τηλεφωνική επικοινωνία και μέσω email, στην οποία συμπεριλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης μπορεί αντί επιστροφή χρημάτων να ζητήσει προϊόν αντίστοιχης αξίας με την αγορά του ελαττωματικού ή να καταβάλει την υπεραξία του νέου προϊόντος (και σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση).
Η αναγγελία της αντικατάστασης μέσω της συμπλήρωσης της ειδικής φόρμας επιστροφής, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.
Περίπτωση Νο 3: Επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης του πελάτη για το προϊόν που επέλεξε
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής ενός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσής της. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως έχει παραληφθεί (δηλαδή να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις και να μην έχει γίνει άνοιγμα της συσκευασίας.
Για να επιτευχθεί αυτό, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ειδική φόρμα επιστροφής. Στη συνέχεια θα αποσταλεί email στον πελάτη με οδηγίες παράδοσης του προϊόντος στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (ACS Courier ή Γενική Ταχυδρομική) και επίσης θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα αποστολής από και προς την επιχείρηση, επιβαρύνονται στον πελάτη ανάλογα με την περιοχή στην οποία διαμένει.